Загрузка...

Іво Бобул став новим обличчям Head & Shoulders


Відомий український співак Іво Бобул став обличчям нової серії шампунів “Head and Shoulders”. Про це заявив продюсер співака і одночасно його однофамілець Петро Бобул. Керівництво “Procter and Gamble” вирішило укласти контракт з українським артистом після відмови Ліонеля Мессі продовжити аналогічну угоду.

Журналістам газети “Київ на долонях” вдалося взяти ексклюзивне інтерв’ю у Петра Бобула.

“Ми самі запропонували свої послуги, – розкриває карти продюсер Іво Бобула, – Ми тримали руку на пульсі подій, ми знали, що у Мессі закінчується контракт і Head & Shoulders потрібно нове обличчя з ідеальною зачіскою.”

На питання, які доводи переконали відому торгову марку піти на співпрацю з не дуже відомим у світі співаком, продюсер відповів: “Ми їм відправили три відеокасети з найкращими кліпами і сольним концертом Іво Бобула у Палаці Україна 2002 року, безліч плакатів з автографами, а також жмут волосся Іво – щоб вони у себе в лабораторії переконалися в його прекрасному стані. Крім того, Іво окремо передав у якості подарунка свою найкращу консервацію малосольних огірків. Все це, разом узяте, мабуть, і дало результат.”

Експерти рекламного ринку визнають, що знали про присутність Іво Бобула в списку кандидатів на головну роль у рекламній кампанії відомої марки шампуню, але ніхто не припускав, що він зможе випередити інших кандидатів, до числа яких входили такі зірки світового шоу-бізнесу, як Джейсон Стетхем, Брюс Вілліс і Він Дізель.

“Я не засмучуюсь. Слід визнати, що у цього українського співака дійсно прекрасне волосся. Завжди про таке мріяв“, – зізнався Він Дізель в інтерв’ю Mens Health.

Представники Іво Бобула мають намір активно брати участь у написанні сценарію рекламного ролика і зі свого боку вже запропонували ряд ідей.

“Ми дуже хочемо, щоб у рекламному ролику Іво Бобул з’явився в дуеті з Лілією Сандулесою, і вони разом заспівали англійську версію пісні «Берег любові» на тлі квітучих чорнобривців. Не приховую, що в наші плани входить участь на Євробаченні, тому впевнений, що поява Бобула та Сандулеси в рекламі тільки збільшить шанси на потрапляння на конкурс автоматично, без усяких відборів“, – резюмував продюсер співака.

З самим Іво Бобулом журналістам поговорити не вдалося, оскільки вже декілька днів його пейджер відключений.

Proudly Powered by Blogger.