Загрузка...

Виживші чЮдом хуйлята

Хуйлососні ватінята пишуть, шо на одном із блокпостів откуда нєвозмісь взялась грайка сімпатічних, грудастих тьолочок, які, поправляючи прічоску, без єдіного вистрєла, ліш ножами, кулаками і каблуком лабутенів положили всіх доблєсних хуйлят.
Виживші чЮдом хуйлята пісяються в штани і при виді женщін впадають в істєріку.
Люблю я такі сообченія. 
І хай вони даже неправда, фейк або полуправда - всьо равно люблю. Потому шо я собі уявляю як тим йобаним придуркам длінними осінніми ночами сниться, шо на блокпост нєжной поступью підкрадаються злобні феміністки... і слишицця французька рєчь. 
То із гейропи страшне подраздєлєніє прислали вбивать духовния скрєпи. Ах-ха-ха-ха-ха.... зловєще сміються женщіни з небритими ногами.
І ще мабуть треба їм розказать про то шо в нас єсть цілий полк Естонскіх лесбіянок, котрі готові просто так от банального муженєнавісніцтва різать бошки рускаізичним мужикам. Вони мовчать, цілуються в засос, поправ всє засади праваславія істінного. 
Нєжно гладять одна одну по дупці і ріжуть, ріжуть, ріжуть руського мужика, пилочкой для ногтєй. Мені аж кіно хочеться снять по такому сюжету. 
В мене є подружка яка любить свою подружку, я уявляю їх в главній ролі))))) 
В однієї в руках кухонний ножик для чистки овощей, в другої пилочка для ногтєй і всьо - вони вдвох смертоносний отряд. Главне їм сказать шо там стоять мясоїди, вони воінствующі вегетаріанки... Страшне діло))) *Дєвочки, ви луччі МЦА.
Хотя я думаю всьо намного банальнєєє. 
То були наші FEMEN, задовбались дівки хуйньой страдать, тому сіськи наголо і впєрьод давить душить і різать проклятущого врага. 
В процесі вони кричатимуть іще всякі кричалки. Мене кстаті іще недавно питали, де це Фемен чо їх не видно. А от жеж вони, опять довели до енурезу нещасних руськемужичків.
Так шо сцися вата...
Бо наші баби льохко могуть і з сіськами наголо, говоря по-французьки, а може й молча заїбашить каблуком от лабутена кривавого целий отряд чи даже й больше. 
ІБо нєхуй нам мішать жить і радуваться.
ТАТУСЯ БО

Proudly Powered by Blogger.